Soinin höytyjäteasema jatkaa palvelua 9.12.
1.12.2023
![IMG_20231201_091912[1]](https://www.millespakka.fi/wp-content/uploads/2023/11/IMG_20231201_0919121-scaled.jpg)
Soinin uuden hyötyjäteaseman rakentamisen ensimmäinen vaihe Levytiellä on viimeistelyvaiheessa. Hyötyjäteasema jatkaa palveluaan tutuin aukioloajoin itsenäisyyspäivän jälkeen.
Uudella hyötyjäteasemalla kerätään metallia, puuta ja painekyllästettyä puuta, poltettavaa jätettä, palamatonta jätettä sekä erityisjätteitä, kuten elektroniikkaa ja vaarallisia aineita. Pakkausjätteiden keruu keskittyy Ringin ja Millespakan ekopisteille, joista ne kerätään kierrätettäväksi uusiksi materiaaleiksi.
Hyötyjäteasema on auki keskiviikkoisin klo 10-13 ja lauantaisin klo 9-12.
Tervetuloa tutustumaan ja asioimaan uuteen paikkaan!
Haluatko jakaa tämän?
Viimeisimmät artikkelit
Muutoksia keräyspaperiverkostoon
Suomen Keräyspaperi Tuottajayhteisö Oy tulee tekemään vuoden 2026 aikana valtakunnallisesti keräyspaperiverkoston optimointia. Muutokset [...]
Toukokuun poikkeavia aukioloaikoja
Hyötyjäteasemat ja jätekeskus ovat suljettuina vappuna 1.5. sekä helatorstaina 14.5. [...]
Puutarhajätteen vastaanotto Vimpelin hyötyjäteasemalla
Vimpelin kunta tarjoaa asukkailleen mahdollisuuden tuoda puutarhajätettä ilmaiseksi viikkojen 39-40 (22.9.-5.10) aikana [...]

